söndag 16 januari 2011

Att blogga eller inte blogga..........

........är frågan just nu för mig. Jag har liksom "ledsnat" lite på hela bloggandet. Har inte ens läst andras bloggar de senaste par månaderna. Jag hoppas att lusten kommer tillbaka, mest för att jag ser på mitt bloggande som en dokumentation för mig själv - en sorts dagbok. Men om inte lusten finns så går det inte, så jag fortsätter min "bloggpaus" och återkommer när/om lusten kommer tillbaka. Under tiden läser jag böcker och tidningar och längtar till våren!

Må gott!

4 kommentarer:

Knut Olav sa...

Hei. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver: Av og til blir man bare lei! Jeg har opplevd det flere ganger, og jeg har tilogmed stengt bloggene mine et par ganger. Men heldigvis har lysten kommet tilbake - og jeg har fortsatt! Det er jo litt kjekt! ;-)
Men nå er det ihvertfall kjekt å være ute i hagen!!! - Håper du nyter våren og livet i hagene dine!
Klem fra Knut Olav

boy sa...

I think this article is useful to everyone.
ซื้อหวยรัฐบาล ออนไลน์

chanee sa...

I think these must be useful to you.
ยี่กี เข้าทุกงวด
Thank you for your interest.

bossanova.1123@gmail.com sa...

Thank you for your support from the best online website in the world
ไฮโล วิธีเล่น
บาคาร่า sa มือถือ
เล่นป๊อกเด้ง ให้ได้เงิน
แอปเปิ้ลเตรียมทยอยเปิดตัว Mac ถึง 7 รุ่น
“อี๊ฟ พุทธิดา” อุ้มหลานสุดที่รัก “น้องมีบุญ” กราบลาคุณตา