söndag 22 augusti 2010

Trädgårdsbesök del 5

Den sista trädgården på min besöksrunda var på en kolonilott i Skarpnäck. Trädgården var på ca 300 kvm och i denna lilla trädgård fanns det plats för både perenner, köksträdgård, fruktträd, bärbuskar och sittplatser.

Köksträdgården var jättefin.





Och det var resten av trädgården också





Alla fem trädgårdarna jag besökte var mycket olika varandra. Det var roligt och inspirerande att se så många olika stilar. Att få besöka andras trädgårdar är verkligen både roligt och lärorikt.

I nästa inlägg tänker jag berätta om ett roligt projekt i min egen trädgård.....och för en gångs skull handlar det inte om beskärning:-)

1 kommentar:

Gunilla sa...

Jättefina trädgårdsbilder visar du jag blir riktigt inspirerad.
Vi hade ochså öppet för Tusen trädgårdar och det var riktigt roligt med så många trevliga besökare.
Över 100 personer besökte vår trädgård den dagen.

Ha en riktigt fin vecka
Gunilla